Política de Privacitat

Clausulat Legal

En compliment del que estableix la normativa vigent de Protecció de Dades de Caràcter Personal, us comuniquem que les dades recollides en aquest formulari quedaran incorporades i seran tractades al fitxer denominat Usuaris Web sota la responsabilitat de LUSINE PETROSYAN per tal de poder prestar els seus serveis, així com per mantenir-lo informat sobre qüestions relatives a l’activitat de l’empresa.
Us informem que les dades que ens facilite seran tractades de forma lleial, transparent, adequada, pertinent, limitada, exacta i actualitzada i no es comunicaran o cediran a tercers, exceptuant que
aquesta comunicació sigui necessària o pugui suposar una millora per a la seva finalitat, sempre d’acord amb la normativa vigent en matèria de protecció de dades, Reglament General de Protecció de Dades.
En cas que es produeixin canvis en alguna de les dades facilitades, amb la finalitat de mantenir el nostre fitxer actualitzat, us preguem que ens ho comuniqueu per escrit.
Us informem de la possibilitat que teniu d’exercir els drets d’accés, rectificació, supressió, oposició, limitació del tractament i portabilitat de les vostres dades de caràcter personal de forma presencial a les oficines de LUSINE PETROSYAN, acompanyant còpia de DNI, o bé mitjançant correu postal al c/ SANTA MATILDE 25-27, LOCAL, 08031 BARCELONA, BARCELONA, o correu electrònic INFO@ESCUELADEMUSICAEMARBARCELONA.ES.