Lliurament de Diplomes d’ABRSM

A escola Emar estem molt orgullosos de felicitar els nostres alumnes per les seves excel·lents qualificacions a les certificacions ABRSM. Aquest èxit no només reflecteix el talent musical de cadascú, sinó també l’esforç, la dedicació i la passió que han posat a la seva formació musical.

L’ABRSM (Associated Board of Royal Schools of Music), amb més de 100 anys de trajectòria, és una de les institucions més prestigioses a l’educació musical a nivell mundial. Els seus diplomes són reconeguts i respectats en més de 80 països, fet que converteix aquesta certificació en un segell de qualitat amb validesa internacional. En obtenir una certificació d’aquesta institució, els nostres estudiants no només validen el seu progrés musical, sinó que també obren les portes a oportunitats acadèmiques i professionals a tot el món.

Aquestes certificacions van molt més enllà de la simple avaluació. Permeten als estudiants desenvolupar-se com a músics integrals, fomentant habilitats tècniques i expressives mitjançant un repertori acuradament seleccionat. La nostra escola és un centre examinador autoritzat d’ABRSM a Barcelona. Això significa que els nostres alumnes poden fer els seus exàmens en un entorn familiar, sense necessitat de desplaçar-se a altres ciutats, facilitant així l’accés a aquestes certificacions tan valuoses. A més, ser centre examinador d’ABRSM demostra el nostre compromís amb l’excel·lència musical i amb el creixement acadèmic dels nostres estudiants.

Obtenir una certificació ABRSM no només representa un pas significatiu a la carrera musical dels nostres alumnes, sinó que també enriqueix el seu perfil curricular, brindant-los avantatges competitius en l’àmbit educatiu i laboral. Amb aquesta acreditació, els nostres estudiants accedeixen a un ventall de possibilitats a nivell internacional, ja que aquestes certificacions són molt valorades per institucions educatives, conservatoris i ocupadors a tot el món.

Finalment, volem agrair als professors, les famílies i, sobretot, als nostres alumnes pel seu esforç constant i pel seu entusiasme al llarg d’aquest procés. Cadascú de vosaltres sou un motiu d’orgull per a la nostra escola!