Guillem Tell al Teatre-Auditori de Sant Cugat

ESCOLA DE MÚSICA EMAR BARCELONA RECOMANA:

GUILLEM TELL AL TEATRE-AUDITORI DE SANT CUGAT
TEATRE-AUDITORI SANT CUGAT

Diumenge 21 12:00 – 13 Preus13: € 13 Espectacle cantat en català Durada aprox: 65 minuts A partir de 6 anys Vet aquí una fletxa i una poma, amb Gioachino Rossini Guillermo Tell és l’heroi suís que guia el seu poble contra els dominadors austríacs i que és obligat a disparar una fletxa a una poma col·locada sobre el cap del seu fill. Adaptació trepidant de la companyia La Baldufa per al públic familiar de l?òpera de Rossini. En un espectacle que combina diferents tècniques artístiques, com les titelles i les projeccions d’animació audiovisual, amb una escenografia inspirada a l’època medieval.