Escola de Música Emar

Ensenyament Personalitzat i a Mida. Proposem una gran oferta educativa a càrrec d’un equip professional amb gran vocació pedagògica.

escuela.de.musica-emar-barcelona-escuela-experiencia-educativa-01
20 anys d'experiència

Classes de Música a Barcelona

escuela-de-musica-emar-barcelona-escuela-experiencia-educativa-05
escuela.de.musica-emar-barcelona-escuela-experiencia-educativa-04

Escola de Música Més de 20 Anys!

Una Experiència Educativa Centrada a la Paciència, Progressió i Compromís

L´Escola de Música, Art i Ritme Emar compta amb més de 20 anys d´experiència a la ciutat de Barcelona.

En el viatge constant per l’aprenentatge musical, ens esforcem per guiar els nostres estudiants cap a una comprensió profunda de la música, concebuda com un art pacient i progressiu. Transmetem valors fonamentals com dedicació, serietat i respecte, fomentant una relació col·laborativa entre el professor i l’alumne.

Comptem amb un equip de professionals distingit, que inclou músics qualificats, musicòlegs i jurats internacionals. Aquest conjunt de talent està meticulosament supervisat per un equip de pedagogs, assegurant així una experiència educativa integral i de qualitat.

Titulació Internacional de l'ABRSM

Centre Examinador de l'Associated Board of the Royal Schools of Music (ABRSM).

Per rebre classes de música no importa l'edat

Les nostres Classes de Música

A l’Escola de Música EMAR, ens comprometem des de l’inici a proporcionar una experiència educativa musical única a Barcelona. El nostre enfocament, recolzat per la direcció del centre i transmès al nostre cos docent, se centra en l’adquisició de coneixements musicals de manera innovadora, fusionant-ho, el lúdic amb l’ensenyament.

A EMAR, iniciem el viatge educatiu dels nostres alumnes de manera progressiva i personalitzada, adaptant-nos al seu nivell nivell d’habilitats i edat. La durada de les sessions varia segons el curs: les classes grupals tenen generalment una durada de 60 minuts, mentre que per als més joves són de 45 minuts. D’altra banda, les classes d’instrument individuals s’ajusten d’acord amb els anys d’experiència; inicialment, s’inicien amb sessions de 30 minuts, i amb el transcurs del temps, s’amplien a 45 o 60 minuts, brindant així una formació musical integral i adaptada a cada estudiant. Descobreix com la música cobra vida a EMAR!

Truca'ns

Certificacions de l'Associated Board of the Royal Schools of Music

Centre Examinador de la ABRSM a Barcelona

L’ABRSM, amb més d’un segle d’excel·lència a la seva trajectòria, és una de les institucions més destacades i reconegudes a nivell mundial.

Els seus diplomes són reconeguts i respectats a més de 80 països arreu del món. Aquesta amplitud geogràfica confereix als nostres estudiants un distintiu internacional que amplia significativament les seves perspectives tant a nivell acadèmic com professional.

Aquestes certificacions no sols enriqueixen el perfil curricular dels nostres alumnes, sinó que també els proporciona accés a innombrables oportunitats laborals a nivell internacional.

Escuela de Música Emar Barcelona | Estimulación musical para Bebés

Sensacions i Sons: L'Experiència Musical per a Pares, Mares i Fills

Curs d'Estimulació Musical per a Pares i Nadons

Cursos per a pares i bebès que exploren una nova forma de vincle. A través de la música descobriran sensacions i sons mitjançant cançons, contes musicals, instruments i relaxació. Una experiència encantadora per a pares, mares i fills, creant així un pont especial de comunicació i gaudi familiar.

Classes de música de 3 a 5 anys

Sensibilització Musical

Classes dissenyades per a petits de 3 a 5 anys.

Desenvolupem activitats lúdiques i entretingudes amb un repertori adaptat a l’edat. Gaudim d’audicions que abasten des de la música clàssica fins a la moderna, i ens introduïm al món de la música a través de l’experiència directa amb l’instrument.

Escuela de Música Emar Barcelona | Sensibilización Musical

Formació per a Tots els Nivells

El Ventall Musical més Ampli

Harmonia, Composició i Improvisació

Comprendre la música i desenvolupar l'oïda harmònica. Una introducció a l'anàlisi musical, al món de la composició i la improvisació.

Accés al Grau Superior del Conservatori

Donem classes i cursos de preparació per a les proves d'accés al Grau Superior del Conservatori.

Musicologia

Història i ètnies musicals, des de medieval fins a moderna, explorant òpera i tradicions. Enfocament global cap a Àfrica, Amèrica i Àsia

Música de Cambra

Tocar un instrument de manera conjunta, desenvolupant la capacitat rítmica i de compenetració amb els músics que l'envolten.

Aprenentatge sense Barreres

Classes de Música per a Tothom

Escuela de Música Emar Barcelona | Clases de Música para todos.

Iniciació a la Música en Anglès

Classes de música en anglès des dels cursos diniciació. Per a totes les edats amb professors de parla anglesa.

Iniciació a la Música en Rus, Armeni i Romanès

Classes de música en rus, armeni i romanès des dels cursos d'iniciació. Per a totes les edats amb professors natius.

Musicografia Braille per a Invidents

Llenguatge musical i piano al sistema Braille. Iniciació i perfeccionament per a totes les edats i nivells. Cursos per a mestres de música.

Elements Fonamentals de la Música

Preparatori i Llenguatge Musical

En aquests cursos preparem els nostres alumnes al món de l’harmonia musical. Iniciant-los en els elements fonamentals del llenguatge musical, des de conceptes teòrics, ortografia musical, pràctica dels conceptes rítmics, teòrics i desenvolupament de l’oïda, audicions, coneixement dels instruments, cant i expressió corporal.

Ressenyes

Aquests són algunes Opinions dels nostres alumnes