Cursos 2017-2018 – Oberta la Inscripció

APRENDRE MÚSICA – APRENDRE A TOCAR UN INSTRUMENT

CURSOS 2017-2018. OBERTES LES INSCRIPCIONS

Per matricular-se a l’Escola fem una aprovada inicial de musicalitat, que consisteix en proves de ritme, afinació i oïda. Amb aquestes dades, els professors poden ubicar cada alumne al curs adequat, d’acord amb el seu nivell Us convidem a conèixer la nostra escola. Podeu visitar les instal·lacions. Conèixer els professors i l’equip directiu. Portes Obertes a Escola de Música Emar Barcelona. Classes de Guitarra Clàssica, Piano, Violí, Baix Elèctric, Bateria I Percussió, Saxofon, Violoncel, Flauta Dolça, Flauta Travessera, Duduk, Trompeta, Guitarra Elèctrica, Cant, Clarinet.