Llenguatge Musical

Solfeig

La música, un llenguatge únic amb regles pròpies, es manifesta al pentagrama, fusionant melodia, ritme i pols. Aquest llenguatge universal connecta artistes, transcendint estils i tradicions musicals a la nostra escola.

hojas de pentagramas

Llenguatge Musical, Teoria i Solfeig

Teoria Musical, Lectura, Interpretació i Composició.

La música, posseeix un llenguatge únic amb les seves pròpies regles. Es manifesta mitjançant un pentagrama, on convergeixen elements com a melodia, ritme i pols, donant lloc a composicions musicals i cançons.

Així, sense importar l’instrument o la cultura, els músics poden interpretar i comprendre una peça gràcies a l’ús compartit de signatures de temps, mides, notes i dinàmiques. Aquest llenguatge musical universal permet una connexió entre artistes de diferents estils i tradicions, creant un enllaç sonor que transcendeix barreres.

Per tant, el llenguatge musical ens brinda les eines per entendre, llegir, interpretar i compondre música.

Les nostres classes de teoria musical i solfeig són aptes per a totes les edats. En el cas dels més petits, l’enfocament pedagògic es basa en un enfocament lúdic, incorporant coneixements a través de jocs, balls, cançons i activitats que estimulen l’interès de l’alumne.

Per a adolescents, joves i adults, adoptem un enfocament més individualitzat, permetent que cada estudiant trobi la seva motivació personal en l’aprenentatge de la música.

A més, les classes de llenguatge musical que oferim són interactives, abordant l’ensenyament de notes, ritmes, escales, acords i altres conceptes a través de l’escriptura, les audicions, els jocs i la interacció directa amb els instruments.

Optem per grups reduïts per assegurar un seguiment personalitzat de cada alumne, organitzant les classes segons l’edat, el nivell i la disponibilitat horària. És important destacar que la nostra escola és un centre examinador acreditat per l’ABRSM, una referència de prestigi a nivell europeu i mundial en termes d’avaluació musical.

Les nostres Classes de Teoria i Solfeig

mano sosteniendo para lectura una hoja de pentagrama

Classes de Solfeig a Barcelona

Quina és l'edat mínima recomanada per començar les classes de Teoria musical i Solfeu?

A la nostra escola de música, no hi ha una edat mínima estricta per començar les classes de teoria musical i solfeig. Adaptem el nostre enfocament a estudiants de totes les edats, des de nens petits fins a adults. Si hi ha un desig genuí d'aprendre i explorar la música, estem aquí per recolzar i guiar el viatge musical, sense importar l'edat.

Cal algun coneixement previ en música abans d'inscriure's en aquestes Classes?

No es requereix cap coneixement previ en música per inscriure's a les nostres classes de teoria musical i solfeig. El nostre programa està dissenyat per acollir estudiants de tots els nivells, des de principiants fins a aquells amb experiència prèvia. Adaptem les nostres lliçons per satisfer les necessitats individuals de cada estudiant, proporcionant una base sòlida per a aquells que estan fent els seus primers passos al món de la música i oferint desafiaments addicionals per a aquells amb certa experiència.

Com s'estructuren les classes i quina és la metodologia utilitzada per ensenyar Teoria Musical i Solfeu?

Les classes s'adapten a totes les edats. Pels més petits, l'ensenyament és lúdic amb jocs i activitats estimulants. Adolescents i adults reben un enfocament individualitzat, fomentant la seva motivació. Les lliçons interactives cobreixen notes, ritmes, escales i acords mitjançant escriptura, audicions i pràctica instrumental. Grups reduïts asseguren atenció personalitzada, organitzats per edat i nivell. La metodologia inclou jocs, expressió corporal, escriptura i avaluacions de l'ABRSM, garantint qualitat i reconeixement internacional.

Vols ser Alumne de la nostra Escola?