Sessions Privades i Personalitzades

Piano

Les classes de piano busquen l’execució precisa i l’apreciació musical, abordant aspectes crucials com a moviment, posició i tècnica. S’hi adapta l’aprenentatge, fomentant coneixements variats i disciplina constant.

joven tocando el piano leyendo partitura

Aprèn a Tocar el Piano

Tècnica, Coordinació i Coneixement

Les classes de piano persegueixen l’objectiu d’aconseguir una execució precisa de l’instrument, al mateix temps que fomenten la comprensió i el gaudi de la música per part dels alumnes.

S’aborden aspectes crucials, com el moviment i la posició dels dits al tocar, incloent-hi la correcta aplicació de pressió. El nostre enfocament cerca cultivar un extens coneixement de diverses èpoques i estils musicals, enriquint així les bases musicals i ampliant els horitzons culturals dels estudiants.

A les primeres sessions, avaluem l’oïda, el sentit del ritme i els coneixements previs de cada alumne, adaptant-nos al seu propi ritme d’aprenentatge. Utilitzem una varietat de peces musicals per mantenir l’atenció i l’interès en cada pràctica, ajustant el programa d’aprenentatge de manera personalitzada.

El desenvolupament tècnic del piano requereix un sòlid coneixement de solfeig i lectura musical, així com la comprensió del ritme i els temps. L’habilitat de tocar amb les dues mans demana una bona lectura i coordinació. Implementem exercicis d’instrument i neurogimnàstica per fomentar la relaxació i la plasticitat, facilitant així els moviments de les mans i garantint una postura adequada.

L´ús coordinat del pedal, l´aprenentatge de les tècniques d´execució de les articulacions i la pràctica diària són components essencials que requereixen disciplina fins que es converteixen en una rutina diària. Des de les primeres lliçons donem les pautes per a una postura i execució correctes.

Les nostres Classes de Piano

Niño pequeño tocando el piano

Classes de Piano a Barcelona

Amb quina edat es pot aprendre a tocar el Piano?

És ideal iniciar l'aprenentatge del piano en edats primerenques, ja que els nens tenen una capacitat notable per absorbir coneixements i destaquen per la plasticitat i flexibilitat de les seves articulacions, cosa que facilita significativament el procés d'aprenentatge.

Un adult pot aprendre a tocar el Piano?

Exacte! No hi ha una edat específica per embarcar-se en l'aprenentatge d'un instrument. El nostre mètode s'ajusta plenament a les capacitats, els interessos i els horaris individuals de cada alumne.

Vols aprendre a tocar el Piano?