Classes de música per a nens a Barcelona.

Classes de música per a nens a Barcelona. A Escola de música Emar creiem que l’aprenentatge musical enriqueix els nens des d’edats molt primerenques. Ja de nadons els podem introduir al món de la música mitjançant la sensibilització musical. Els nostres cursos són per als pares i nens, perquè junts recorrin l’experiència de comunicar-se a través de la melodia, el ritme, com un llenguatge. A partir dels 4 o 5 anys, els infants poden començar amb l’aprenentatge d’un instrument. Això desenvolupa la seva capacitat de concentració, diferents habilitats cognitives i molts aspectes socials. A Escola de Música Emar donem classes personalitzades de piano, guitarra, flauta, percussió, violí, clarinet, cant, baix elèctric, violoncel. Les classes de música per a nens són de caràcter regular durant tot l’any. Adaptar els continguts i el mètode d’ensenyament, d’acord amb els interessos de cada alumne, les capacitats i els temps d’aprenentatge. Aquest estiu tenim un casal a l’escola per a tots aquells que vulguin iniciar-se al món de la música, i per a aquells que vulguin aprofundir els seus coneixements. Les inscripcions són obertes. Pots informar-te trucant-nos al 933 576 245 . Per mail: info@musicaemar.com I les nostres novetats a Facebook .