Adaptades a cada alumne

Guitarra

Oferim classes de guitarra clàssica adaptades a cada estudiant, abordant repertoris variats i desenvolupant habilitats tècniques. Resumim la nostra metodologia com a personalitzada, completa i enriquidora.

Guitarra Clàssica, Guitarra Acústica i Guitarra Elèctrica

Descobreix les nostres classes de guitarra.

A les nostres classes de guitarra clàssica, explorem el vast repertori clàssic i contemporani, guiant els estudiants des dels seus primers passos fins al refinament de la seva destresa musical.

Integrem exercicis tècnics, com escales, arpegis i lligats, per desenvolupar agilitat física i coordinació amb la guitarra.

A més, fomentem la participació en música de cambra, incloent-hi duos i trios, i organitzem audicions que brinden als alumnes l’experiència d’actuar davant de públic i col·laborar amb altres músics.

Desenvolupem habilitats de lectura a primera vista, capacitant als estudiants per interpretar partitures amb destresa i reconèixer les notes instantàniament durant l’execució.

Les nostres classes de guitarra es dissenyen de manera integral, adaptant-nos completament a les necessitats de cada alumne. Basant-nos en els seus objectius musicals, creem un pla d’estudi que se centra en els seus interessos i preferències. Aquest enfocament personalitzat abasta des de la improvisació de solos, explorant escales, acords, arpegis, triades i el desenvolupament del “feeling”, fins a l’aprenentatge simplificat de cançons de qualsevol gènere que sigui del gust de l’estudiant.

El fingerpicking, la tècnica per a les dues mans, i l’acompanyament de diversos ritmes, com el “Groove”, són aspectes clau que enfortim en tots els nivells. Els estils musicals que abordem van des de la música clàssica fins al blues, pop, rock, funk, country, música moderna i fingerpicking, obrint un ampli ventall per motivar cada alumne a avançar en els seus coneixements i pràctica.

No hi ha una edat límit per començar a tocar aquest instrument, i és accessible a partir dels 6 anys. En resum, la nostra metodologia s’adapta a cada individu i ofereix una experiència d’aprenentatge musical completa i enriquidora.

Exploració Musical a través d'Exercicis, Estils i Experiències Úniques.

Primer plano de manos tocando la guitarra

Classes de Guitarra a Barcelona

La gent gran pot aprendre a tocar la Guitarra?

Per descomptat! A l'ensenyament de la guitarra, l'edat no és un impediment. Adaptem plans d'estudi individualitzats considerant habilitats, capacitats, circumstàncies, gustos i interessos específics. Et guiarem al teu ritme, assegurant-nos que gaudeixis plenament del procés d'aprenentatge.

Puc triar els horaris de les classes?

Absolutament! Els nostres professors s'ajusten als horaris dels alumnes, permetent una conciliació fàcil amb el treball i altres responsabilitats. Brindem total flexibilitat horària per adaptar-nos a les teves necessitats.

Apunta't a Les nostres Classes