Classes Individuals, Personalitzades i Flexibles

Flauta

El domini de la tècnica de la flauta s’aconseguix amb exercicis variats que aborden so, agilitat, flexibilitat i dinàmiques. L’ensenyament adaptable destaca estils musicals sense límit d’edat.

Flauta Travessera i Flauta Dolça

Com són les nostres Classes de Flauta

Per dominar la tècnica de la flauta, s’implementen diversos exercicis que abasten aspectes com ara el so, l’agilitat de dits, la flexibilitat i les dinàmiques, entre d’altres. La varietat daquests exercicis permet mantenir la motivació de l’estudiant, evitant la monotonia i fomentant un progrés continu.

El procés daprenentatge de la tècnica s’adapta a les necessitats individuals de cada alumne, considerant la seva dedicació setmanal i metes personals. Els nostres professors proporcionen una sèrie d’exercicis personalitzats per potenciar el desenvolupament tècnic de manera efectiva.

El ventall d’estils musicals ensenyats inclou des del barroc fins a la música contemporània, també inclou l’estil clàssic, romàntic i impressionista. La música esdevé així un viatge a través de diverses èpoques i expressions artístiques.

L’ensenyament no té límit d’edat; aprendre a tocar un instrument és una possibilitat a qualsevol etapa de la vida. Només cal entusiasme, curiositat i el desig de gaudir la música. Les classes s’adapten a les particularitats de cada alumne i el ritme d’aprenentatge, combinant elements teòrics amb una aplicació pràctica dels coneixements adquirits.

Cada sessió d’ensenyament s’estructura en dues parts fonamentals: una inicial centrada en aspectes tècnics per millorar l’execució de manera àgil, seguida duna segona part dedicada a estudis i obres. La flexibilitat en l’elecció del repertori permet ajustar-se al gust musical de cada alumne, creant així una experiència d’aprenentatge personalitzada i enriquidora.

Des de la Tècnica fins a la Creació Personalitzada.

Mujer tocando la flauta travesera

Classes de Flauta a Barcelona

Amb quina edat es pot aprendre Flauta?

L'ensenyament no té límit dedat. A la nostra escola entenem que amb entusiasme i amb ganes d'aprendre és possible adquirir tècnica i coneixements.

Quins estils musicals s'aprenen?

S´exploren una àmplia varietat d´estils musicals, des del barroc fins a la música contemporània, cobrint els estils clàssic, romàntic i impressionista. Això transforma l'experiència musical en un recorregut fascinant per diferents èpoques i expressions artístiques.

Aprèn a tocar la Flauta