Tècnica i Pràctica

Duduk

Explora la bellesa del duduk a classes personalitzades, aprenent tècniques essencials per dominar aquest antic instrument de vent armeni.

Aprèn a Tocar el Duduk

Treu el Màxim Partit a l'Instrument

El duduk representa un dels instruments de vent de doble llengüeta més antics, amb més de 3.000 anys d’història. El seu distintiu timbre càlid i lleugerament nasal deriva de la fusta tendra de l’albercoquer, el material preferit per a la construcció. La denominació “duduk” té una curiosa traducció literal: “banya d’albercoc”. La llengüeta, es confecciona amb una planta local, mentre que els primers duduk, semblants a la forma actual, eren elaborats amb os o canya. Actualment aquest instrument es fabrica exclusivament amb fusta d’albercoc.

Descobreix la bellesa del duduk a les nostres classes individuals. Aprèn les tècniques essencials per tocar aquest instrument de vent armeni antic, des de l’emissió del so fins a l’expressió emocional. Els nostres professors et guiaran a través de lliçons personalitzades, brindant-te l’oportunitat de dominar aquest instrument únic i captivador. Submergeix-te en la rica tradició musical del duduk i descobreix la teva pròpia veu en aquest apassionant viatge musical.

Gaudeix del Camí de l'Aprenentatge

Hombres tocando el duduk

Classes de Duduk a Barcelona

D'on prové el Duduk?

La història i la tradició del duduk estan estretament lligades a la cultura armènia, i l'instrument va ser utilitzat en diverses cerimònies religioses, celebracions culturals i expressions artístiques al llarg del temps. Tot i que el seu origen és específicament armeni, el duduk va influir en la música d'altres regions i va ser adoptat en contextos musicals més amplis.

En quins estils musicals s'utilitza el Duduk ?

Estil armeni tradicional, música ritual i religiosa, improvisació i música clàssica armènia, col·laboracions contemporànies i música per a cinema

En cadascun d'aquests estils, els intèrprets poden afegir la seva pròpia interpretació i estil personal al tocar el duduk, cosa que contribueix a la diversitat i la versatilitat de l'instrument en diferents contextos musicals.

Coneix Les nostres Classes de Duduk