Ritme al teu Estil

Bateria

La bateria fusiona diversos instruments de percussió, permetent a un sol músic tocar bombo, caixa, hi-hat i toms. S’hi aborda tècnica, velocitat, coordinació i coneixement rítmic, connectant amb cançons específiques.

Aprèn a Tocar la Bateria

Instrument, Tècnica i Característiques.

La bateria pot ser conceptualitzada com una amalgama de diversos instruments de percussió, com ara el bombo, la caixa, el hi-hat i els toms. Aquests són instruments que, en altres contextos musicals, s’interpreten de manera independent, però que a la bateria es fusionen per ser tocats per un únic músic.

S’aborda en diversos aspectes interrelacionats, centrant-nos en cançons i llibres específics.

En l’àmbit de la tècnica de la bateria, ens enfoquem a desenvolupar la capacitat física per tocar diverses velocitats, així com a millorar la coordinació entre les extremitats i la combinació hàbil de mans i peus.

S’ensenya un mètode especialitzat per sostenir adequadament les baquetes, generant velocitat tant a les mans com als peus. Cada extremitat es treballa de manera específica per desenvolupar la memòria muscular i enfortir la musculatura, tot fomentant resistència i rapidesa.

A més, proporcionem a l’alumne un coneixement rítmic sòlid que s’aplicarà de manera pràctica a aquestes tècniques.

Les nostres Classes de Bateria

Mujer joven tocando la batería

Classes de Bateria a Barcelona

________

Amb quina edat es pot aprendre a tocar la bateria?

Les classes de bateria estan orientades a partir dels 5/6 anys, sense límit d'edat.

Cal tenir coneixements previs?

No, no cal tenir coneixements previs. Comencem d'acord amb el nivell de cada alumne i fem una corba d'aprenentatge personalitzada. Simplement necessites ganes i inquietuds d'aprendre.

Quins estils puc aprendre?

Jazz, blues, funk, pop, samba, bossa nova, salsa, llatí fusió, experimental, regató, trap, electrònica. i qualsevol estil contemporani.

Vols aprendre a tocar la Bateria?