Alba Robles, alumna de la nostra Escola, estrena Videoclip

Els nostres alumnes triomfen amb els seus projectes i això ens fa més que feliços.

Felicitats a Alba, que estrena el videoclip de Tengo la Luna!!!Aquesta cançó és el senzill del seu primer àlbum.

Estem orgullosos que la nostra alumna Alba i com sempre volem que tots els seus projectes musicals siguin un èxit.

Aquí us deixem el vostre videoclip!

Encara pots Apuntar-te a les nostres classes!!

Continuen obertes les inscripcions per al nou cicle escolar.

Classes de música i instruments per a totes les edats i tots els nivells: per a nens i pares: sensibilització musical. Classes per a nens, adolescents i adults. No importa la teva edat, sempre en pots aprendre!!!

La nostra escola és centre examinador de l’ Associated Board of the Royal Schools of Music ( ABRSM ). disposem d´ensenyament oficial i lliure.

Informa’t: 933 576 245

c/ Sta. Matilde 25, Barcelona